نگاهِ روحانی پیرامونِ اعتراضاتِ ۲۵ بهمن

دوستانِ اصلاح‌طلب مهرین به این سخنرانیِ آقایِ حسنِ روحانی که پیرامونِ اعتراضاتِ شما در تاریخِ ۲۵ بهمن است، توجه
فرمایئد:



رئیس‌ مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد :حرکت ضداسلامی و ضد ملی ۲۵ بهمن از یک سو می‌خواست فریاد قاطعانه ملت ایران در روز ۲۲ بهمن را تحت‌الشعاع قرار داد و از سوی دیگر وسیله‌ای برای انحراف افکار مردم منطقه از دشمنان اصلی یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و شکست اخیر آنان گردد. حرکت ۲۵ بهمن گروهی فریب خورده کاملاً محکوم است و قوه‌قضاییه باید براساس وظایف ذاتی خود نسبت به این حرکت ضدانقلابی اقدام نماید.
حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ، به بیان تحلیل خود از تحولات اخیر خاورمیانه ، سیاست‌های اخیر آمریکا و کشورهای اروپائی و تظاهرات ۲۵ بهمن پرداخت .


سند: http://www.csr.ir/Center.aspx?lng=fa&subid=-1&cntid=2286 



۹ نظر:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=z_2bZpr2arw

    پاسخحذف
  2. می‌شه ساکت شین! خفمون کردین بابا. هی‌ رای ندین. مثل اینکه فقط شماها میفهمین. با رای دادن هیچی‌ عوض نمی‌شه. مردم ایران هم ... انقلاب ندارن. پس لطفا ساکت شین بذارین شاید یه راهی‌ برای نفس کشیدن مردمی که دارن زیر بار فقر و بی‌کاری له‌ میشن باز شه.

    پاسخحذف
  3. انتخابات ( انتصابات ) آخوند جاکش در ایران است
    رادیو فردا و بی بی سی کون خود را پاره میکنند
    فرخ نگهدار این جنده هر جایی پیمانکار آخوند
    اعلامیه شرکت میدهد و اعلام راه چاره میکند
    پیک نت زن قحبه توده ای شرم از گذشته نمیکند
    بین دو کاندید جاکش اسلامی استخاره میکند
    این زن جنده ها شرم از خون ندا و سهراب نمیکنند
    برای مشتی نان و قدرت کون خود را پاره میکنند
    جاکشان این رژیم "عصر حجر" به زودی رفتنیست
    درد شما زن جنده ها را فقط طناب اعدام چاره میکند
    شعر بلندی از اباذر غفاری هست که بزودی کامل ان که شامل اصلاح طلبان کنونی یعنی قاتلان ندا و سهراب و.... هست خواهد آمد .

    پاسخحذف
  4. تا زمانی که مردم مثل گوسفند به دنبال رمه داران آخوند و فریبکارانی مثل خاتمی و هاشمی و اصلاح طلبان درواقع قدرت طلبند و چشم و گوش بسته بدنبال این آشغال ها می دوند هرگز انتظار تحول در ایران را نداشته باشید و تحت تاثیر تبلیغاتی که باندهای قدرت براه می اندازند باید بپذیرید که جنایتکارانی مانند روحانی و رفسنجانی قهرمان این ملت شوند!!!

    پاسخحذف
  5. تا زمانی که مردم چشم و گوش بسته مثل گوسفند به دنبال رمه داران آخوند و فریبکارانی مثل خاتمی و هاشمی و اصلاح طلبان قدرت طلب می دوند هرگز انتظار تحول در ایران را نداشته باشید و منتظر بمانید تا تحت تاثیر تبلیغاتی که باندهای قدرت براه می اندازند جنایتکارانی مانند روحانی و رفسنجانی قهرمان این ملت شوند!!!

    پاسخحذف
  6. و این خوکها بودند که همیشه تصمیم میگرفتند دیگر حیوانات فقط به رای دادن عادت کرده بودند

    پاسخحذف
  7. همچین گفتی سند
    خب آی کیو تاریخ مصاحبه برای 27 بهمن 89ه. یعنی نظر روحانی در رابطه با تظاهرات 25 بهمن 89 هست.
    درصورتی که تظاهرات مردم در 25 بهمن 88 اتفاق افتاد. هدف من حمایت از روحانی نیست. ولی خب یکم به فکر کنید....

    پاسخحذف
  8. متاسفانه در ایران هر چه بیشتر می‌گذره سطح علم، آگاهی‌، سوادا و شعر جونها پائین تر میاد..چنانچه بعضی‌‌ها اصلا نفهمیدن چرا نباید رای بدهند.. گمان میکنند اگر رای ندهند رژیم افسار را به دست می‌گیرد!!! نیست که تا به حال در دست مردم بود.. آنها با اصل قضیه مشکلی‌ ندارند فقط یک سر سوزن آزادی میخواهند آزادی هم یعنی‌ مانتوی تنگ تر!! آن‌هم توسط چه کسی روحانی که شهره خاص و عام شده این روزا.. اینها همش تدارکات سبزالهی هست که از دوره خاتمی به بد باب کردند که در واقع رژیم ۲ لبه برای برش داشته باشه هر وقت لازم شد لبه اصولگرا با چهره خشن بیاد وسط و نره بکش تا همه برن تو سوراخ موش و بد وقتی‌ دید نه مردم دیگه تحمل وضعیت اخیر رو ندارند انترونی‌ها یعنی‌ اصلاح تالاب ها رو بفرسته وسعت-ِ میدون...یکی‌ نیست یعنی‌ از این جوون‌های که می‌رن رای بدن از خودش سوال کنه اینا که تحمل ستار حسینی رو نکردن که فقط با خودش روی وب لاگ‌ش درد دل‌ میکرد رو اونجور کشتن چرا بد از ۳۵ سال و این همه اختلاف هنوز همه اسهال طالب‌ها ولن ولن می‌گردن و هر روز گردنشون کلفت تر می‌شه.. آیا به گردن-ِ رفسنجانی‌ با وجود ۷۵ سال سنّ، یا خاتمی یا کدیور یا حتا موسوی نگاه کرده اید؟ اگر شهامت نه گفتن به این رژیم رو ندارید بیخود بهانه داریم اینجا خفه میشیم رو نیرید.. اگه دارید خفه میشید دلیلش همین حکومت هست اون وقت بیشتر مشروعیت میدید بهش که بیشتر خفه بشید یا نجات پیدا کنید. جالبه از دیگران هم میخواهید که کار باحسن کور باشن خر باشن و خفه بشن تا شما بیشتر در منجلاب خود فرو برید. شب دراز است و قلندر بیدار... این شما و این میدان.. برید رای بدید.

    پاسخحذف
  9. در اصلاح متن بالا: ستار بهشتی‌

    پاسخحذف